26 Jan 2015

#Follow me to Milos Island, Greece

All rights reserved for the published images. Approval to use needed. 


Milos Island - Insula Culorilor,



     
        Milos este în mare măsură o insulă nedescoperita, cu poate cea mai interesanta zona de coastă a oricărei alte insule de această dimensiune din lume. O insulă vulcanică, 
#Milos este cunoscut ca insula culorilor, în principal din cauza formațiunile sale spectaculoase de roci, pline de culoare . Milos este a 5-cea mai mare insula din arhipelagul Cicladelor, doar 3-5 ore de la Atena cu feribotul, sau 30 de minute cu avionul. Milos Island este situata la vest de Santorini, drept între Heraklion, Creta și Grecia continentală. Cei 5.000 de locuitori ai insulei Milos își câștigă existența în principal prin turism și minerit, precum și într-o mai mică măsură prin pescuit, agricultura și agricultură.
     Am avut deosebita placere sa ajung acolo; o oprire neplanuita a vacantei noastre. Ca familie, avem o traditie :) in fiecare an petrecem doua saptamani in Grecia vizitand trei insule noi. Nu imi trebuiesc vacante in destinatii si culturi necunoscute, consider ca am citit destul si am calatorit destul. Acum ... imi hranesc doar sufletul, alegand exact ceea ce imi place. 
O pasiune pentru Grecia pe care nici eu nu mi-o pot explica.





      Milos este unul dintre cele mai bune locuri pentru yachting. Cu peste 75 de plaje frumoase și unice, Asa ca nu ne-am putut abtine in a nu petrece o zi plina impreuna cu Excellent Yachting Ltd.
      Turul de snorkelling safari a fost o experienta incredibila, Mama Maria / Excelent Yachting a fost singura companie de a oferi tur subacvatic ghidat. A breathtaking tour si o colectie de pesteri accesibile numai pe apa. 
      La intoarcere am avut parte de un afternoon nap in compania romantelor de altadata si de o cina cum numai in Milos gasesti. 










                                            #followme to Greece,

                                                     Love, A






No comments:

Post a Comment